Volajte +420 777 749 780

Vitajte na Shisha Style

Doprava a platba

Vaša objednávka bude doručená prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (DPD), alebo môžete využit služby Zásielkovňa.sk a objednaný tovar si vyzdvihnúť na niektorom z výdejných miest Z-Point.

Zásielkovňa - výdajné miesta Z-Point

  • Sieť nezávislých výdajných miest (Z-Point), kde si môžete vyzdvihnúť svoju zásielku
  • Zpôsob platby: dobierka (platba pri prevzatí na výdajnom mieste) alebo platba vopred
  • Platbu vopred je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet vedený v ČSOB. Vaša zásielka bude odoslaná ihneď po pripísaní platby na náš účet

 

Povolené parametre zásielky:

  • počet balíkov zásielky: 1 ks
  • maximálna hmotnosť zásielky: do 5 kg
  • maximálna hodnota zásielky: do 700 EUR
  • maximálne rozmery zásielky: súčet troch strán maximálne 120 cm (napr. 50x40x30), dĺžka jednej strany max. 70 cm

V prípade, že zásielka nespĺňa vyššie uvedené parametre, nie je ju možné pomocou služby Zásielkovňa doručiť. Prevádzkovateľ shopu si v takomto prípade vyhradzuje právo zmeniť spôsob doručenia a účtovať cenu dopravy podľa platného cenníku náhradnej služby, ktorou je DPD. 


Cena za dopravu 2,57 EUR
Doprava zadarmo pri objednávke nad 79 EUR

Zpôsob platby:
dobierka 1,12 EUR (cenu uhradíte pri prevzatí zásielky) alebo platba vopred

Platbu vopred je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet vedený v ČSOB
Vaša zásielka bude odoslaná ihneď po pripísaní platby na náš účet

Zásielka je na výdajnom mieste uložená po dobu 7 kalendárnych dní. O možnosti vyzdvihnutia zásielky je adresát informovaný prostredníctvom SMS a e-mailu. Adresátovi odchádzajú celkom 2 e-maily - najprv pri zadaní zásielky do systému, keď je informovaný o spôsobe dopravy a odchádzajú mu informácie s linkom na sledovanie zásielky a potom e-mail, ktorý potvrdzuje dodanie zásielky na výdajné miesto a obsahuje všetky detailné informácie o zvolenom výdajnom mieste, vrátane kontaktu na zákaznícky servis.

Informácie o zásielke - Sledovanie zásielky

Kde nájdete pobočky Z-Point?

http://www.zasielkovna.sk/kde-nas-najdete

Dôležité upozornenie!
Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za dodržiavanie termínu (doby doručenia zásielky), ktorý deklaruje prepravcu.


DPD

  • Vaša zásielka je prepravovaná službou DPD CLASSSIC
  • Zpôsob platby: dobierka (cenu uhradíte pri prevzatí zásielky) alebo platba vopred
  • Platbu vopred je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet vedený v ČSOB
  • Vaša zásielka bude odoslaná ihneď po pripísaní platby na náš účet

Povolené parametre zásielky:

  • maximálna hmotnosť zásielky: do 30 kg
  • ťažko zbaliteľný tovar (napr. krehký, nesúrodý alebo objemný) môže byť rozdelený do niekoľkých balíkov aj v prípade, keď celková hmotnosť celej zásielky neprekročí maximálnu prepravnú hmotnosť jedného balíka stanovenej dopravcom. V takom prípade sa cena za dopravu účtuje pre každý balík zvlášť


Cena za dopravu 6,87 EUR / balík

Doprava zadarmo pri objednávke nad 79 EUR

Zpôsob platby:
dobierka 1,12 EUR / balík (cenu uhradíte pri prevzatí zásielky) alebo platba vopred

Platbu vopred je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet vedený v ČSOB
Vaša zásielka bude odoslaná ihneď po pripísaní platby na náš účet

Upozornenie:

  • ťažko zbaliteľný tovar (napr. krehký, nesúrodý alebo objemný) môže byť rozdelený do niekoľkých balíkov aj v prípade, keď celková hmotnosť celej zásielky neprekročí maximálnu prepravnú hmotnosť jedného balíka stanovenej dopravcom. V takom prípade sa cena za dopravu účtuje pre každý balík zvlášť
  • cena dopravy i dobierky sa účtuje za každý balík zvlášť (napr. 2 balíky = 2 x 6,87 EUR + 2 x 1,12 EUR)
  • cenu za dopravu neplatíte, ak vaše objednávka bude nad 79 EUR a bude prepravovaná v jednom balíku. Ak je zásielka rozdelená do viacerých balíkov, cena dopravy sa účtuje za každý balík zvlášť od druhého balíka


Po odovzdaní zásielky prepravcovi DPD, vám bude zaslaný informačný e-mail s číslom doručovanej zásielky.
Dopravca garantuje doručenie zásielky do 2 pracovných dní od expedície, to je od odovzdania zásielky prepravcovi, a až 3 pokusy o doručenie zásielky.
Informácie o zásielke - Sledovanie zásieky

Okamžitá expedícia

• Zásielku odosielame v deň prijatia, ak bude objednávka doručená do 10:00
• Zásielku odosielame nasledujúci pracovný deň, ak bude objednávka doručená po 10:00
• Pri platbe vopred bude tovar expedovaný po pripísaní platby na náš účet

Dôležité upozornenie!
Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za dodržiavanie termínu (doby doručenia zásielky), ktorý deklaruje prepravcu.

Platba vopred – prevodný príkaz

Každá objednávka (informačný email o vykonaní objednávky) obsahuje údaje potrebné pre uskutočnenie platby (číslo účtu, variabilný symbol, suma, atd.). Na základe týchto údajov uskutočnite platbu na náš bankový účet vedený v ČSOB. Zásielka bude odoslaná ihned po pripísaní platby na náš účet.

Číslo účtu: 4008504826 / 7500 (ČSOB)
IBAN: SK24 7500 0000 0040 0850 4826
SWIFT kód: CEKOSKBX

UPOZORNENIE! Pre správne a rýchle priradenie vašej platby k vašej objednávke, je nutné zadať pri platbe správny variabilný symbol!

Poškodený balík a reklamácia zásielky

Tovar je odosielaný priamo od dodávateľa SHANTI & Co. s.r.o., ktorý zabezpečuje fakturáciu aj reklamáciu tovaru.

DPD

Pri preberaní zásielky vždy starostlivo skontrolujte stav obalu. Keď zásielka vykazuje akékoľvek viditeľné známky poškodenia či otvorenia, trvajte na okamžitom spísaniu Zápisu o škode!!
Príjemca je povinný pri prevzatí zásielku prezrieť a pri zrejmých poškodeniach povrchu obalu zásielky, prípadne zjavného vnútorného poškodenia alebo straty časti obsahu, toto poškodenie alebo stratu reklamovať u zasielateľa (SHANTI & Co. s.r.o.). O rozsahu poškodenia alebo čiastočnej strate obsahu zásielky musí byť ihneď spísaný zápis o škode. Zasielateľ je povinný takýto zápis spísať. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť vykonaná v súlade s pokynmi zasielateľa. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej odovzdaní a prevzatí príjemcom zjavná, je príjemca zásielky povinný oznámiť zasielateľovi (SHANTI & Co. s.r.o.) vznik škody bez zbytočného odkladu potom, čo ju zistil, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky.

Zasielkovňa

Pri preberaní zásielky vždy starostlivo skontrolujte stav obalu. Keď zásielka vykazuje akékoľvek viditeľné známky poškodenia zásielku nepreberajte a ihneď kontaktujte zasielateľa (SHANTI & Co. s.r.o.). Ak po prevzatí zásielky dodatočne zistíte, že obsah je poškodený, prípadne že došlo k úbytku obsahu, musíte túto skutočnost zasielateľovi (SHANTI & Co. s.r.o.) nahlásiť najneskôr do dvoch pracovných dní po dni prevzatia zásielky, inak nebude reklamácia prijatá.